SYGNAŁY, ŻE JESZ ZA MAŁO WĘGLOWODANÓW

with Brak komentarzy

W świecie fitness w ostatnim czasie zrobiło się dość głośno o diecie ketogenicznej. Dieta ta, opiera się na spożywaniu wysokiej ilości tłuszczów, średniej ilości białek i niskiej ilości węglowodanów – do 50g/dzień.

Jednym z pierwszym objawów tego, że spożywasz za mało węglowodanów może być ciągłe odczucie zmęczenia. Nie masz energii do treningów, do pracy, chęci do podejmowania jakichkolwiek aktywności w ciągu dnia?

Spróbuj dodać do swojej diety, np. owoce. Jabłko lub pół banana na godzinę przed treningiem doda Ci sił, aby rozpocząć trening.

Bardzo często kobiety, które stosują diety odchudzające lub spożywają za mało kalorii skarżą się na zimne dłonie lub stopy. Odczucie chłodu również jest sygnałem, że nie spożywasz odpowiedniej ilości węglowodanów.

Bóle głowy również mogą być sygnałem, że coś złego dzieje się w Twoim organiźmie. Weź pod uwagę czy pijesz odpowiednią ilość wody, płynów oraz czas wypoczynku i snu.

 

 

Więcej o węglodowanach przeczytasz-> TUTAJ

Otrzymuj powiadomienia

Gwarancja - bez spamu!