Z notatnika dietetyka (1) błonnik-dziąsła, przekąski, jajka

with 3 komentarze

Porady dietetyczne -> z pamiętnika dietetyka 🙂
Czyli co ciekawego chcę wam przekazać 🙂

 

podejmij-swoje-dzialania-juz-dzis-aby-miec-efekty-jutro-1

Jedzenie jajek może zwiększyć ryzyko cukrzycy typu 2? Spokojnie, tylko w USA

(serio?!) naukowcy postawili taka hipotezę.. Nie zwracając uwagi na inne czynniki – to że osoby jedzące jajka miały niezdrowe nawyki, częściej palili papierosy i byli mniej akty i fizycznie…
Nie wspomniano też o sposobie przygotowywania jaj.. A znając amerykański styl życia – jaja z bekonem i frytkami i podobne kwiatki 🌸🌸 to wszystko jest możliwe

Uspokajam – jajka są okej 👌 jeśli nie macie alergii i nietolerancji 🙂
To tylko przykład skąd się biorą plotki i mity dietetyczne. Przez źle stawianie hipotez lub nie czytanie całych artykułów 😉 📖 📖 📰

https://www.cambridge.org/…/491C61D20E03CF2DB78B685D16C33F8E

 

podejmij-swoje-dzialania-juz-dzis-aby-miec-efekty-jutro-2

50-off

 

Czy twój cel jest realistyczny? 🎺🎺🎺

Większość kobiet (chociaż mężczyzn też) dąży do swojej wagi – mają ustalona w głowie liczbę, która ich zdaniem jest ta idealna masa ciała. Ustalenia te nierzadko są nierealne naturalnie do osiągnięcia, a zdeterminowane osoby dążą do tego efektu poprzez głodowe diety, nadmierne ćwiczenia i stosowanie mniej lub bardziej legalne środki.
Jak widzisz na schemacie często dążenie do osiągnięcia zbyt rygorystycznych celi może prowadzić do powrotu do wagi przed dieta, a często jeszcze z dodatkowym ładunkiem.

Czym kierować się, aby ustalić właściwą masę ciała, tak aby było to naturalne?
1. Nie kierować się masa ciała a zawartością procentowa tkanki tłuszczowej i mięśniowej w organizmie.
Często osoby szczupłe uświadamiają sobie, żez ich waga wszystko jest ok – nawet bardziej ok niż myślały 😉 a że mają dużo tkanki mięśniowej i kostnej
2. Predyspozycje genetyczne
Nie to nie znaczy, że należy się poddać… 😉
Ale warto wziąć pod uwagę, że np tłuszczyk łatwo i szybko odkłada nam się w nogach a nie na pośladkach…*-:-)
3. Twoja historia odchudzania
Jeśli w przeszłości przechodziłas diety, a później wracałas do swojej wagi przed.. Lub więcej…
Znaczy to tylko tyle, że powinnaś zastosować inna strategie, bo tamto nie działało
Trwała zmiana nawyków, wprowadzenie aktywności i nawet bardzo powolna utrata wagi, baby steps 👟 👟 👟 będą lepsze niż nadmierne katowanie się..

 

podejmij-swoje-dzialania-juz-dzis-aby-miec-efekty-jutro-3

 

podejmij-swoje-dzialania-juz-dzis-aby-miec-efekty-jutro-4

 

podejmij-swoje-dzialania-juz-dzis-aby-miec-efekty-jutro-5

Otrzymuj powiadomienia

Gwarancja - bez spamu!